nedjelja, 28. veljače 2016.

RECENZIJA: HARDCORE4PUNKS Sisak, Skwhat

19.2. u Klubu mladih Skwhat održao se vrlo dobar koncert za sve ljubitelje ekstremnijih žanrova. Oko 9 sati je krenulo okupljanje ljudi i sam koncert počinje oko 10.

Večer su otvorili Lyon Sonny iz Siska. Bend je radio svoj tek 4. nastup i veoma žestoko i agresivno otvorio večer. Naravno reakcija publike je bila možda najdrastičnija tijekom njihovog nastupa jer su bend iz grada u kojemu se koncert odvijao. Nakon kojih 20-ak minuta nastupa završavaju svoj set sa coverom pjesme "Jeftine" nekoć atraktivnog sisačkog grindcore benda Mortar. Nadasve zanimljiv i ugodan početak večeri.

Drugi bend večeri bio je Ugly Fucks. Veoma dobar i brz hardcore uz jako zanimljive i agresivne ženske vokale. Set su započeli malo "klimavo" ali ne mislim na svirku nego je bubnjaru pukao batić na pedali. Ubrzo se snašao i posudio batić, te je odličnom svirkom "ispravio" lom batića. Sve u svemu vidi se da bend ima iskustva i jako čvrst hc stav. Očekujemo dosta od njih.

Treći bend večeri je bio Rules. Bend koji užasno podsjeća na Black Flag, ali nažalost izgleda samo kao njihova loša kopija. Bend kao bend nimalo loš, ali neorginalnost se osjeti. Svirka dosta tvrda, ali scenski nastup i stil je veoma neorginalan.Vokal ima preagresivan pristup i očito ne razumije kada ljudi nisu raspoloženi. Pomalo razočarali, ali možda nakon nekog vremena se poboljšaju i porade na orginalnosti.

Posljednji bend večeri bio je Left to Starve koji je po treći puta svirao u Sisku i oduševio kao i uvijek. Nastup su započeli prvom pjesmom sa EP prvijenca. Reakcija publike bila je vrlo dobra s obzirom na Sisak i stil benda koji svira u Skwhatu. Odličan provod i odličan set. Pristup je polu-profesionalan, ali vrlo orginalan i jako čvrst. Od svog prvog nastupa u Sisku su napredovali mnogo i osjeti se ta ozbiljnost u njihovom stvaranju glazbe. Brutalno dobar bend, uskoro izbacuju novi materijal.

Sve u svemu dobar koncert obilježen solidnim brojem ljudi za mjesto u kojem se održao, nadajmo se da će ih biti što više. Jedini problem je što smo dobili jako, jako malo donacija koje nam nisu skoro ništa značile. Bilo bi okej da svaki posjetitelj ostavi barem kunu-dve i već bi se našlo nešto pristojno novaca. Nadajmo se da će biti bolje u budučnosti.